מגמות בולטות בתחום ניהול מידע בשנת 2022

ארגונים מכל סוג וגודל צוברים כמויות אדירות של מידע, שיכול לשמש אותם בהתנהלות השוטפת. בעבר הרחוק התיעוד כולו היה על דפי נייר בקלסרים ומגירות, אבל כיום הרוב המוחלט של המידע נשמר באופן דיגיטלי. ניהול מידע (Knowledge Management – KM) חכם מבטיח התנהלות יעילה – והמידע שנצבר בכל ארגון, יכול לאפשר התייעלות משמעותית.
המידע הנחוץ צריך להיות זמין לגורמים הרלוונטיים בלחיצת כפתור ובה בעת להישאר בלתי נגיש למי שלא מחזיקים הרשאות מתאימות. מערכות ניהול מידע מתקדמות, כמו M-Files, עושות שימוש בכלים מעולם הבינה המלאכותית (Artificial Intelligence – AI) כדי ליצור שכבת מטא נתונים באמצעותה ניתן לקבל, כתשובה לשאילתה בודדת, את כל המידע הרלוונטי ממגוון מאגרי הנתונים של הארגון.
בינה מלאכותית היא תחום שמתפתח במהירות, טכנולוגיה זו עומדת בבסיסה של מערכות KM מתקדמות וניתן להצביע על מספר מגמות שאפיינו את השינויים בתחום ניהול המידע בשנת 2022.
חברת ADMS מתמחה בפתרונות ניהול מידע. ברשותנו מגוון כלים לניהול ידע ומסמכים ואנו המשווקים הבלעדיים בישראל של מערכת M-Files הנחשבת לאחת ממערכות ה – KM הטובות בעולם. צרו עימנו קשר, ונתאם ביקור של נציגינו במשרדיכם לצורך הדגמת האופן בו נוכל לסייע לכם להתייעל ולחסוך משאבים באמצעות ניהול מידע חכם.

שימוש מתרחב והולך בצ'ט בוטים

אחת המגמות הבולטות בתחום ה – KM בשנת 2022 היא ניצול היכולות של כלי בינה מלאכותית במערכות ניהול מידע, על מנת לאפשר לצ'ט בוטים לספק תשובות ענייניות, מקיפות ומקצועיות לפניות של לקוחות פוטנציאליים דרך פלטפורמות האינטרנט של הארגון. אם בעבר צ'ט בוטים הופעלו על ידי אלגוריתמים פשוטים יחסית ויכולותיהם היו מוגבלות – הרי שניהול מידע חכם מאפשר הקניית כישורים נרחבים לצ'ט בוטים – ושירות טוב ומהיר יותר, ללקוחות ולמתעניינים.

כלים נוחים לשיתוף פעולה מרחוק

משבר הקורונה האיץ מגמה של מעבר למודלים של עבודה מרחוק. כיום מקובל לאפשר לעובדים לבצע מגוון מטלות מרחוק, כולל מהבית. כאשר גורמים שונים נדרשים לשתף פעולה באופן מקוון יש צורך בכלים נוחים אשר יאפשרו להם לעשות זאת. אחת המגמות הבולטות בתחום ה – KM לשנת 2022 היא פיתוח כלים מתקדמים לשיתוף פעולה מרחוק, כלים שהשימוש בהם אינטואיטיבי והם מסוגלים להרבה יותר מאשר הענקת גישה ויכולת עיבוד קבוצתית של מידע.
ב – ADMS, אנחנו מקפידים להציע ללקוחותינו את הפתרונות המתאימים להם ביותר, תוך שימת דגש לא רק על שיתוף פעולה שקוף, נוח ומותאם להרשאות העובדים השונים, אלא גם על מגוון כלים שיאפשרו ניהול מושלם של צוות – גם כשאתם לא עובדים מאותו מרחב או אפילו באותן שעות. נציגינו ישמחו להגיע אליכם לביקור, לשמוע מה נחוץ לכם ולהדגים מגוון פתרונות אפשריים למערכת ניהול מידע שתתממשק באופן שקוף ואופטימאלי למערכות הקיימות של הארגון.

מהפכת ניהול מידע נטולת מאמץ

אחת המגמות הבולטות בתחום ה – KM לשנת 2022 היא שיפור היכולת להטמיע מערכות ניהול מידע שאינן מצריכות מהמשתמשים השונים במידע (עובדים, לקוחות וספקים למשל) לרכוש מיומנויות חדשות. כך למשל תחילת השימוש במערכת M-Files אינה מחייבת הסרת תוכנות קיימות, ניתן להמשיך לבצע מטלות בדרכים מוכרות תוך ש – M-Files מספקת אפשרויות חדשות, נוחות, מהירות, יעילות ופשוטות שניצולן הופך בלתי נמנע.
בכוחו של ניהול מידע חכם להקנות לבית העסק יתרון תחרותי משמעותי. ל – ADMS ניסיון של למעלה מ – 15 שנים בתחום, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה בנושא ניהול מידע, נשמח לחלוק מהידע הרב שצברנו, לייעץ, להמליץ, לשמוע על צרכיכם וגם לשלוח אליכם, ללא תשלום או התחייבות, נציג מקצועי שיוכל להדגים פתרונות KM מתקדמים שונים.

מאמרים נוספים

נגישות