מה חדש ב – M-Files?

M-Files נחשבת לאחת ממערכות ניהול המידע הטובות בעולם – זאת, בין השאר כנראה מפני שמדובר במערכת המתעדכנת באופן שוטף, כאשר לקוחות קיימים מקבלים את כל השדרוגים ללא תשלום.

גם במהלך שנת 2022 M-Files התחדשה בכמה עדכונים שהופכים את חוויית השימוש בה לאינטואיטיבית, נעימה ופשוטה במיוחד.
חברת ADMS היא המשווקת הבלעדית של M-Files בישראל, כך שגם לקוחות M-Files בישראל נהנים מאותם עדכונים שוטפים המותאמים באופן אופטימאלי לניהול מידע ונתונים בעברית. אנחנו מזמינים אתכם לתאם פגישה עם מומחה ניהול מידע מטעמנו אשר יגיע לביקור מקצועי במשרדיכם, ללא תשלום, יסייע לכם לאפיין את צרכיכם וידגים בפניכם פתרונות מעשיים עבורם.

הבחינה המדוקדקת של דעת הקהל לפני קבלת החלטה על עדכונים

באביב 2022, כהכנה להשקת העדכונים, השינויים המתוכננים נבחנו על ידי מדגם של לקוחות. מהתגובות שנאספו למדנו שהעיצוב המודרני שיפר את האינטואיטיביות, הנגישות והידידותיות בעיני הרוב המוחלט של משתמשים שנשאלו. מבחינה פונקציונאלית ניכר שהשינויים שנערכו בממשק המשתמש השיגו את מטרתם: איש מהנשאלים לא נתקל בקושי לבצע פעולות מוכרות ורבים מסרו שבזכות השינויים למדו לנצל תכונות נוספות של המערכת. לאור התגובות החיוביות הוחלט להפיץ את העדכונים לכל עשרות אלפי המשתמשים ב M-Files ברחבי העולם.

#1 – מודרניזציה של ממשק המשתמש

בעיצוב ממשק המשתמש של פלטפורמות לניהול ידע, חשוב שממשק המשתמש יהיה ידידותי ונוח. M-Files משקיעה ללא הפסק בשיפור חווית המשתמש וגם במהלך שנת 2022 הושקו מספר עדכונים בתחום זה. המטרה היא להמשיך להיות מערכת ניהול המידע הטובה בעולם לא רק מבחינה פונקציונאלית אלא גם ככל שהדבר קשור לנוחות השימוש. עדכוני ממשק המשתמש נועדו להפוך את הממשק לאישי ומותאם לצרכיו הייחודיים של כל משתמש, כל זאת תוך הענקת דרכים נוחות עוד יותר לאיתור וניהול של מידע חשוב בארגון.

#2 – ה – Look and Feel של הפלטפורמה

חידוש נוסף שהושק במהלך השנה האחרונה כלל שינוי התצוגה הראשית על מנת להפוך את השימוש לאינטואיטיבי יותר. הענקנו לתצוגה הראשית של ממשק המשתמש מראה נקי וקליל יותר. ארבעה חלונות נפרדים שהופיעו בעבר בצד שמאל של המסך נעלמו ובמקומם עיצבנו לוח בקרה מרכזי ועליו כפתורים גדולים וברורים. העיצוב החדש מספק גישה מהירה אל שכבות מידע ללא הסחות דעת.

#3 – הפונקציונאליות של M-Files

בתקופה האחרונה בוצעו מספר עדכונים שמטרתם שיפור הפונקציונאליות של מערכת M-Files. הענקנו מראה משופר לחלונית הניווט הראשי והוספנו אפשרות לבחור תצוגת ברירת מחדל רצויה. התצוגה המוצמדת (Pinned View) מוקמה מחדש כדי לשפר את היכולת לארגן מסמכים חיוניים. הוספנו דרך קלה לאתר את סרגל החיפוש ואת לחצן היצירה (Create Button) כדי להפוך את הניווט במערכת ניהול הידע M-Files לקל ופשוט עוד יותר. כרטיסיות הלוח (Panel Tabs) עוצבו מחדש ומוקמו בטור אנכי מצד ימין על מנת להפוך את הניווט בנבכי המידע במסמכים השונים למהיר ופשוט.

ADMS, המשווקת הרשמית של M-Files בישראל, סייעה לארגונים רבים בישראל להטמיע את מערכת ניהול המידע M-Files ולהתחיל ליהנות מהיתרונות המשמעותיים שהיא מביאה עימה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולתאם ביקור של מומחה ניהול מידע מטעמינו במשרד שלכם, ללא עלות או התחייבות. במהלך ביקור כזה נציגנו יוכלו לסייע לכם לאפיין את אתגרי ניהול המידע עימם אתם נדרשים להתמודד ולהדגים בפניכם, הלכה למעשה, פתרונות יעילים עבורם.

מאמרים נוספים

נגישות